W roli głównej: produkty z naszej mleczarni. Inspirujący debiut OSM Radomsko w social mediach.
OSM Radomsko wiosną 2020 roku zainaugurowało kampanię, której celem jest zainspirowanie konsumentów do kupowania polskich produktów.
Kolejnym, naturalnym krokiem była obecność marki w mediach społecznościowych.
Strona WspierajmyNasze pełni rolę relacjonującą postępy akcji marketingowej pro bono wspierającej patriotyzm konsumencki, zorganizowanej przez OSM w Radomsku.
Medium pierwszego wyboru dokonywanego przez marketerów podążającymi za trendami i użytkownikiem, z którym interakcja skraca dystans. Wiele inspirujących przepisów i zdjęcia, od których trudno nie zgłodnieć.
Na instagramowych kontach, również lokalnych influencerów, znalazły się wzmianki o akcji oraz przepisy z wykorzystaniem produktów rodzimej mleczarni.
Bardzo prężnie w ramach kampanii działają dwie Radomszczańskie Influencerki: @ladyhashi oraz @kulinariamani.
Agnieszka Grabowska @LadyHashi
Marzena Mania @Kulinaria Mani
Agnieszka Rudawska @Zgotuj sobie zdrowie
Youtube
Kanał wideo w tym serwisie to produkty radomszczańskiej mleczarni w roli głównej. Swoje popisowe dania serwują influencerzy i znawcy kuchni. Warto podpatrzyć – warto czerpać jak najwięcej.
Do udziału w przedsięwzięciu zaangażowani zostali także lokalni blogerzy. Bardzo ciekawą playlistę tworzy dla kampanii duet trenerów personalnych DADY.PL (https://www.instagram.com/dady.pl/). Ich playlista “FIT jest GIT! mega przepisy” jest bardzo popularna, mimo tego, że kanał jest bardzo młody.
źródło: SpotRadomsko