LWK – E-commerce dla każdego
Pandemia pokazała, że e-commerce to absolutna podstawa dzisiejszej sprzedaży. Od małej dywersyfikacji źródeł dochodu, przez koło ratunkowe w czasie kryzysu, aż po główny motor i siłę napędową biznesu – niezależnie od jego przyszłej istotności dla firmy warto wiedzieć jak działa i z czym się go je.
Najlepiej na przykładzie praktyków, którzy ze sprzedaży internetowej uczynili swój chleb powszedni.
Niedaleko Radomska jest Działoszyn, a zaraz obok Raciszyn. To tam ma siedzibę i zakład produkcyjny firma Gusto, producent żelków. Gusto to już nie tylko produkcja wielu rodzajów żelków i innych słodyczy. Aktualnie to również prężny e-commerce, który całkiem niedawno sprzedał przez internet 30 ton żelków w 3 miesiące. Początki były partyzanckie. Właściwie nie tylko początki, bo wciąż działamy w tym duchu.
Wokół sprzedaży internetowej zbudowaliśmy zaangażowany zespół i aby się rozwijać, dzisiaj pomagamy czerpać korzyści z internetu również innym firmom. Ten zespół to już osobna firma Yasecure, a ja nazywam się Łukasz Podlewski. Na spotkaniu opowiem o początkach sprzedaży żelków, popełnionych błędach i podzielę się wskazówkami, które pomagają rosnąć naszym klientom. Mam nadzieję, że moje doświadczenie pomoże również Państwu!
Kim jest Łukasz Podlewski? Jestem właścicielem Yasecure. Świadczymy usługi dla małych i średnich e-commerców. Prowadzę “prawie własny” sklep z żelkami https://sklep.gusto.pl, na którym zjadłem e-commercowe zęby i aktualnie doradzam innym sprzedawcom, jak rozwijać ich sprzedaż w internecie.
Agenda spotkania:
- Opowiem kilka słów o partyzanckich początkach sprzedaży żelków przez internet
- Podzielę się kilkoma bolesnymi błędami, które popełniłem zarządzając sprzedażą internetową
- Powiem, dlaczego moim zdaniem trzeba pomagać innym, aby się rozwijać
- Ujawnię co najmniej 3 podpowiedzi odnośnie budowania sprzedaży internetowej, które zwykle realnie pomagają innym przedsiębiorcom