Webinarium: Tik Tok, Instagram, Facebook, czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP, 16 listopada
Komunikacja marketingowa w ostatnich latach przeszła swoistą rewolucję. Znaczenia nabierały nowe kanały kontaktu z klientami, a stare powoli odchodziły w zapomnienie. Jak zatem budować strategię, by działania marketingowe podążały za trendami? Jak sprawdzić, w których kanałach komunikacji obecny jest klient? Z jakich narzędzi korzystać w kampaniach promocyjnych naszej marki? Wszystkich przedsiębiorców szukających odpowiedzi na powyższe pytania zapraszam do udziału w bezpłatnym webinarium pt.: „Tik Tok, Instagram, Facebook, czyli jak wykorzystać potencjał nowoczesnych narzędzi marketingu w MŚP”, które odbędzie się 16 listopada br.
Na pytania “Jak komunikować się z klientem, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe oraz jak budować PR marki oraz społeczność z wykorzystaniem narzędzi nowoczesnego marketingu?” odpowie dr Kinga Stopczyńska, wykładowca Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego w Katedrze Marketingu oraz szkoleniowiec i praktyk biznesu z zakresu szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Autorka książek „Influencer marketing w dobie nowych mediów” oraz „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji marketingowej”.
W programie webinarium m. in.:
- Strategia działania i wykorzystanie potencjału narzędzi na Instagramie, Facebooku oraz Tik Toku.
- Zagrożenia i szanse komunikacyjne w social media.
- Profil marki na Twitterze.
- Tworzenie sieci ambasadorów marki w social media.
- Wykorzystanie storytellingu w komunikacji.
- Kształtowanie postaw klientów w oparciu o inspirację i coaching dedykowany marce.
Kiedy?
16 listopada br. godz. 11:30 – 13:00
Jak wziąć udział?
Webinarium jest otwarte i nie wymaga rejestracji. W dniu transmisji uaktywni się poniższy player, w którym obejrzysz materiał.
Organizatorem wydarzenia jest PARP w ramach działań Centrum Rozwoju MŚP.
Serdecznie zapraszamy.