Negocjacje międzynarodowe

Termin:
14.12.2020 w 00:00

Miejsce:
Centrum Innowacji Biznesowej,
kościuszki 6,
Radomsko


Negocjacje międzynarodowe

Program i metody szkolenia:

 

  1. Specyfika skutecznych negocjacji z zagranicznymi kontrahentami, style negocjowania i zasady komunikowania się z zagranicznymi partnerami handlowymi.
  2. Zwyczaje i negocjacje międzykulturowe:
  • znaczenie różnic kulturowych w prowadzeniu eksportu
  • czynniki wpływające na charakter i przebieg negocjacji eksportowych
  • struktura i specyfika negocjacji eksportowych z partnerami z różnych kręgów kulturowych
  1. Przygotowanie do negocjacji. Wybór odpowiedniego sposobu działania. Logika argumentów (w tym: jak dobrać odpowiedni styl, strategię i techniki negocjacji, aby negocjacje zakończyły się sukcesem, kiedy warto zerwać negocjacje).
  2. Manipulacja w negocjacjach – kiedy i w jakim zakresie warto ją stosować (omówienie technik manipulacyjnych przydatnych w negocjacjach).
  3. Negocjacje a ograniczenia czasowe podyktowane specyfiką rynku docelowego.
  4. Cena – jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem. Jaką strategię prowadzenia negocjacji cenowych wybrać, aby osiągnąć swój cel?
  5. Skuteczne sposoby zamykania procesu sprzedaży oraz finalizacji negocjacji.
  6. Ćwiczenia negocjacyjne mające na celu prezentację oferty – case study.
  7. Negocjacje na różnych kontynentach – case study. 
  8. Złe nawyki, błędy i mity negocjacyjne – skuteczne metody ich zapobiegania. Największe błędy negocjatora zakupowego – czego nie powinno się stosować?
  9. Sesja pytań i odpowiedzi.

 

Szczegółowy program szkolenia przygotowany zostanie na postawie analizy potrzeb szkoleniowych, przeprowadzonej wśród uczestników.

 

NARZĘDZIA/ METODY PRACY:

Podstawową metodą szkolenia są Warsztaty z wykładem wprowadzającym zagadnienia merytoryczne (wykorzystujące techniki CASE STUDY) oparte na schemacie:

  • krótkie wprowadzenie do omawianych zagadnień (prosty język, obrazowe prezentacje)
  • diagnoza poziomu wiedzy bazowej w celu adaptacji warsztatu szkoleniowego do poziomu uczestników
  • przykłady (odwołanie do doświadczenia uczestników)
  • dyskusja plenarna
  • ćwiczenia – indywidualne, zespołowe, grupowe
  • podsumowanie wyników ćwiczeń
  • analiza przypadku w zespołach (CASE STUDY)
  • dyskusja plenarna w oparciu o realizowane CASE STUDY
  • opracowanie rozwiązania w zespołach i omówienie wyników
  • dyskusja i propozycje wykorzystania tematyki szkoleniowej w prowadzeniu działalności eksportowej

 

HARMONOGRAM SPOTKANIA SZKOLENIOWEGO:

08:30 09:00 Rejestracja uczestników
09.00 10:30 I blok tematyczny
10:30 10:45 przerwa
10:45 12:15 II blok tematyczny
12.15 13:00 przerwa
13:00 14:30 III blok tematyczny
14:30 14:45 przerwa
14:45 16:15 IV blok tematyczny
16:15 17:00 Case study, sesja pytań, dyskusja
17:00 17:30 Konsultacje indywidualne
Udostępnij
Close Search Window