Komunikacja to podstawa - o narzędziach usprawniających pracę w zespole 

Termin:
01.07.2021 w 17:00 - 19:00

Miejsce:
Starter Radomsko,
Narutowicza 59,
Radomsko


Komunikacja to podstawa – o narzędziach usprawniających pracę w zespole

Pandemia koronawirusa uwypukliła potrzebę sprawnego komunikowania się w wirtualnym świecie zarządzania informacjami.
Wykorzystanie oprogramowania usprawniającego współpracę online przynosi korzyści takie jak poprawa organizacji pracy, zwiększeniu produktywności w czasie.

Trzy narzędzia, z których warto skorzystać w zarządzaniu organizacją i sobą. Zawodowo i prywatnie.

  • Wstęp i wprowadzenie do tematu
  • O planowaniu działań
  • Taski
  • Planowanie i zarządzanie online
  • Asana czy Trello?
  • O komunikacji
  • Dlaczego komunikacja jest ważna?
  • Slack
  • Podsumowanie

REJESTRACJA
starter@radomsko.pl
PROWADZĄCY
Paweł Aulich – radomszczanin, właściciel agencji interaktywnej Igers Crowd, broker reklamowy, Specjalista ds. Digital Marketingu i Social Mediów, trener kompetencji cyfrowych, wydawca lokalnego portalu informacyjnego, członek Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Radomsku, Mobilny Doradca działający w ramach programu Sektor 3.0, które jest przedsięwzięciem Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.

 

Udostępnij
Close Search Window